Lever och har hälsan…

Standard

Hej alla vänner, bloggvänner, följare, bekanta och haters! Jag vill bara tala om att jag lever, lever riktigt gott!

Jag har fått prioritera om i livet och tyvärr har bloggen fått stått tillbaka en smula. Dock finns det alltid ett inlägg skrivet i mitt huvud och det är ju tanken som räknas har jag hört. Å det är ju inte mitt fel att ni inte kan se vad jag tänker, eller hur?!

Hur som, jag äter, jobbar, tränar, äter, tränar och äter mest. Å så jobbar jag lite till emellanåt. En vecka av sexton har nu gått och jag mår bara bättre och bättre. Vaknar tidigt, är pigg och träningssugen. Känner knappt mig själv längre!

Idag är det dags igen för ett nytt pass, benpass, och som grädde på moset har vi fått en asjobbig utmaning som jag ska göra to the death!

Kommer snart och hälsar på hos er andra, men inte än. Snart, jag lovar!

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

