Förberedelse och planering…

Standard

Förberedelser och planering är A och O för mig. Därför har jag mentalt förberett mig sedan en tid tillbaka och i helgen har jag även förberett på andra sätt.
Jag har planerat in träningsdagar och skaffat en träningsdagbok. Jag har börjat göra matlådor som är lätta att ta till de gånger det är ont om tid samt till jobbluncherna. De som tror att det är någon slags späkning jag kommer att genomlida dessa veckor kan inte ha mer fel. Tvärt om, jag kommer att äta mer än jag någonsin gjort. Skillnaden är att nu är det enbart bra saker jag äter och så kommer jag att träna rätt tungt flera gånger i veckan.

Nu kan jag inte göra mer och jag känner mig riktigt pepp. Lär jag mig inget nu är nog nästa steg att amputera. Om det är kroppen eller knoppen som ska av vete faan. Därför tänker jag inte ens på att jag inte skulle lyckas!

Så det så!

Planering, planering och planering...

Planering, planering och planering…

14 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

