Olika men bra ändå…

Standard

Först var det meningen att jag skulle få finfrämmat av puddingen Annika. Men  planerna ändrades och vi tar det en annan gång.
Så istället tänkte jag dejta mannen en sväng. Men även dessa planer ändrades och vi kommer att ses en annan gång.

Tack och lov gillar jag mitt eget sällskap så det går ingen nöd på mig. I stället njuter jag av mitt fina nystädade gästrum, nya lakan i sängen, champagne och Netflix.

Förresten Annika, här är överkastet jag köpte till gästsängen i dag!

Förresten Annika, här är överkastet jag köpte till gästsängen i dag!

Livet är gott, jävligt gott, å det roar mig.

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

