Pepp…

Standard

Idag var det dags för upptaktsträff på Ultimate Performance med fotbollslaget. Ja det är sant idag sätter fotbollssäsongen igång. Det kan tyckas tidigt men det är mycket som ska göras, mycket som ska testas och synkas, mycket som ska falla på plats och planeras. Superkul om du frågar mig.

Själv är jag så jäkla lättpåverkad och jag blev så pepp av dagens tester att jag packade min egen träningsväska när jag kom hem. Så i morgon bitti eller lunch kör jag en genomgång av den egna kroppen, kanske kör jag något pass också. Lika bra att passa på när man ändå är på gymmet.

Ja visst ja, innan jag glömmer. Välkommen till min blogg du  nya följare. Här för att du gillar min blogg eller för att du vill hålla uppsikt?

6 responses »

  1. Du spelar själv alltså!? Kul! Dum fråga kanske men ännu har jag inte lärt känna dig och du kunde ju ha varit en engagerad mamma 😀 Att du gillar träning har jag iaf hunnit förstå!

    • Det finns inga dumma frågor. Lovar.
      Å nej, jag spelar inte själv. Inte mina barn heller för övrigt. Jag är lagledare för Sirius damer! Bästa i världen! 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

