Nya vänner, nytt år och massa vatten…

Standard

Igår blev jag och mannen riktigt bortskämda och vi njöt varenda sekund.

Vi var först hemma hos en kollega och vän på lunch. Åt god räksoppa, pratade skit och förberedde oss för kvällens begivenheter. For iväg på fest och hade superkul.
Värdparet hade fixat en underbart god trerätters, en köttfri förstås så jag kunde njuta tillsammans med alla andra. Å njöt gjorde vi. Tack för maten, den var spergod!

Vi förflyttade oss ut till sofforna, drack gott och pratade en hel del, skrattade en massa. Vid tolvslaget skålade vi i bubbel förstås och önskade varandra ett gott nytt år, som brukligt är! Sen började vi dansa en massa tills det var dags för oss att dra iväg för att inte missa sista tåget hem.

Kort och gott, det var en superbra dag och kväll som tillbringades med härliga människor. Vi träffades som bekanta och skildes som vänner! Underbart!

Å hur jag mår idag? Jag mår precis som jag förtjänar, kanoners! Drack mer än varannan vatten och det belönar sig idag.

Tack vänner, tack för en härlig kväll. Vi ses snart igen!

 

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

