Kväller…

Standard

Efter att ha varit förbannad över elakhet, bitterhet, dumhet och därför även fulhet är jag glad igen. Jag har precis varit runt, hälsat på och läst ikapp mig hos mina bloggtanter. De får mig alltid att må bra! Inte genom den första människans sätt, att bli bättre av andras elände, utan för att bloggisarna är både kloka och vackra. Det passar mig bättre!

Eftersom kvällen nu vänt och blivit bra tänker jag fortsätta göra braiga saker. Eller rättare sagt, ägna mig åt sånt jag tycker om, yta bland annat. I morgon är det dags för en kort kryssning med mannen och då vill man ju vara lite tjusig. Eller hur?!

 

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

