Varvat ner…

Standard

Det har varit otroligt skönt med lite ledighet och den kunde inte ha kommit bättre. Jag har inte gjort annat än att återhämtat mig. Å nu börjar jag sova gott om nätterna, jag blöder inte näsblod varje morgon och mitt minne är en smula bättre. Weeho!

Så har jag tänkt att det även ska förbli. Så gissa om jag blev glad över att ha kommit in på en rehabiliteringsserie med samtal och yoga. Bra för både kropp och knopp. Å just kropp och knopp tänkte jag satsa på nästa år, mig själv med andra ord. Börjar med yogan och går även all in med en 16-veckors kost och träningsoptimering.

Både kropp och knopp kommer att bli glada över att få åka iväg en sväng till Berlin med ett gäng häftiga bloggdamer. Det kommer att bli svårslaget, det känner jag redan nu!

Har haft det skönt så här i slutet av året, ser fram mot nästa. Så det så!

11 responses »

  1. Ibland vänder det just i rättan tid!
    Själv vilar jag mig fördärvad nu inne på mitt tionde dygn och lika många har jag kvar… jag har en obeskrivlig längtan efter mina kartor!!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

