Shit pommes…

Standard

Jag har inte skrivit här sedan 17:e december. Trots det har jag umgåtts med mina bloggvänner mer eller mindre varje dag. Å när vi inte hörts på andra medier har jag pratat med dem i min egen skalle. För det är kloka vänner sörrö!

I morgon är det julafton och allt känns bara lugnt och härligt. Ungarna kommer hit på julfrulle i morgon. Kvällen kommer de att vara hos sina respektive svärfamiljer. Jag och mannen knallar hem till mina föräldrar och ser till att ha det gott.

God jul önskar jag er alla, oavsett om och hur ni tänker fira den. Hyvää Joulua. Gladelig Jul. Fröhliche Weihnachten. Hauskaa Joulua.

Årets SW-gran.

Årets SW-gran.

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

