Lunchfix…

Standard

Jag går sällan ut utan färg i ansiktet, ni kommer snart se varför, men idag gjorde jag det. Vet inte varför men det skulle visa sig vara riktigt smart.

Jag och kollegan gick iväg till Creative Make Up på lunchen för att prata och ev. beställa tid till lite fix. Prata, ev beställa tid! Jo tjena.

Två timmar senare gick vi därifrån. Kollegan hade färgat och permanentat sina fransar, jag formade och färgade bryn och fransar. En kanonlunch om du frågar mig!

 

1 Före2 Efter

13 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

