Inte tjugo längre…

Standard

I lördags var det fest i karlströms liv. Jag hade vid ett svagt ögonblick lovat att hjälpa till med maten och redan på förmiddagen stod jag och skar och stekte kött, många kilo kött. Av det gjorde jag min kryddiga vintergryta och jodå, den gick hem.

Själv så åt jag skaldjur. Värden hade fixat både kräftor och räkor till mig så det gick ingen nöd på mig alls. Naturligtvis fanns det godricka på festen också och när det var dags att avsluta var jag glad över att vi befann oss i samma hus som mannen bor i. Det var bara att knalla upp för trappan så var vi hemma.

Sen sov jag bort nästan hela söndagen och blev inte mig själv på hela dagen. Å ska jag vara ärlig så är jag inte helt pigg idag heller. Jag är inte skapt för det här, så det så!

Det påminner mig om att jag måste ta min D-vitamintablett. Hörs!

D

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

