Coacha mig i coaching…

Standard

I morse (egentligen nu, detta är ett tidsinställt blogginlägg) när jag satt och funderade, funderade jag på hur annorlunda livet kan bli. Inte fel, utan annorlunda.

I mitt tidigare liv ville jag jobba med coachning på heltid. Jag var inte säker på vilken slags coach jag ville bli, valet stod mellan träningscoach och livscoach. Därför, efter en time-out på ett drygt halvår, utbildade jag mig till kostrådgivare. Har man svårt att välja mellan två saker funkar det oftast med ett tredje! 

Sen kom det som ni vet en massa liv emellan och det blev inte tid till att starta ordentligt och till slut blev jag sjuk. Å sjuk igen och så lite mer sjuk. 

Men nu är jag frisk och snart är även kropp och knopp i balans och då funderar jag på att fortsätta knalla coachbanan. Kruxet är att jag fortfarande inte riktigt vet vilken inriktning jag ska ta, men det ger sig nog med tiden och med hjälp av Akademi Coachstjärnan AB. Där finns en hel del olika coachutbildningar, både korta och långa. Det är bara att klicka och leta sig fram. Något blir det, något som passar bra där i min framtid, då jag har mitt lilla hus, odlar ekologiskt, tränar och tar emot folk som bara vill ha det gott ett par veckor. 

framtiden92

11 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

