UL i ett nötskal…

Standard

Tänk att det finns folk, företag och bolag som sällan kan göra saker rätt och riktigt. Det är kanske att begära för mycket men att göra saker smidigt borde väl åtminstone vara ett grundkrav!

Att jag ogillar bussbolaget här hemma är ingen hemlighet. Bussen som förr var försenad i tid och otid avgår nu flera minuter för tidigt.

För att försöka hålla reda på när bussen ämnar komma brukar jag titta i min app. Å efter att ha fått ny mobil måste apparna hämtas igen. Men nu har UL tagit bort appen INNAN man ordnat med den nya! Varför inte ta bort den gamla samtidigt eller efter den nya lanseras?

Hur svårt kan det vara UL?

 

UL

Advertisements

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s