Nerputtad…

Standard

Sitter just nu med Netflix support i luren. Eller rättare sagt, just nu lyssnar jag på något spansk gitarrspeleri under tiden jag väntar på att supporten pratar med teknikerna.

Jag är nämligen inte kvinna på Netflixtäppan längre. Det är mitt konto, har alltid varit mitt konto, och det är jag som betalar för det. Men helt plötsligt finns det en annan profil högst upp i näringskedjan och jag har ramlat ner från administratör till vanlig användare. Skumt!

Nu är allt ordnat och någon har på något jäkla sätt tagit över min profil och bytt bild och namn. Men nu är jag åter admin, precis som det ska vara. Lösenordet är bytt och jag kommer inte ihåg till vad. Det var ju ändå fem minuter sedan jag skrev det!

BB

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

