Men ledigt då…

Standard

Idag har jag och närmaste kollegan varit i Hufvudstaden och förkovrat oss i statsbidragsåtersökning. Men frågan är om vi kommer att komma ihåg något av det vi lärde idag.
Helt plötsligt började det stinka thinner i lokalen. Det visade sig att man sysslade med klottersanering utanför lokalen där vi satt. Det stank verkligen och jag kan inte tänka mig att det var särskilt nyttigt att andas in den stinkande luften. Men som sagt, vi får se i morgon om vi kommer ihåg något eller inte.

I morgon är det vanlig jobbardag och sen ska jag tillbringa två dagar i Falun. Fredag är firardag för då fyller mannen år, lördag ska jag sova hela dagen och på söndag är det dags för utbildning igen.

Slit och släp, men jag gillart! Jag gillar att sova också och det ska jag göra nu… G´natt!

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

