Linas…

Standard

Eftersom jag tycker att jag har lite ont om tid har jag skaffat mig Linas matkasse.
Tidigare provade jag den ”vanliga” kassen men då jag fick krydda en massa extra och göra om recepten så de passade mig slutade jag. Det var liksom ingen hjälp direkt.
Men nu ska jag prova den vegetariska kassen och  hoppas att den ska passa bättre.

Fick hem min första kasse idag och tillagade Piadina med hummus tahina, ugnsrostad aubergine och persiljesallad. Det smakade riktigt gott och jag får med mig en portion till jobbet också.
De övriga recepten i veckans vegetariska är: Potatiskaka med fejkonströssel, äppelsallad och keso samt Svamprisotto med gräslök och fänkålssallad. Jag provar kassen ett tag och ser om det är något för mig.

Återkommer i ärendet, nu är det mat!

Mat.

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

