Jag VILL bestämma…

Standard

Min kropp säger ifrån och jag tvingas lyssna. Så är det, det är bara för mig att hacka i mig det. Ibland är det inte jag som bestämmer, ibland är det jag som måste lyssna på kroppen i stället för tvärt om.  Som nu!

Jag skulle ha varit i Stockholm och sett Livet är en schlager igår, men i stället fick jag sjunga själv här hemma. Idag skulle jag återvända till Hufvudstaden för att vara med på Globeathon. Men i stället får jag jobba för att öka medvetandet om gynekologisk cancer här hemma.

För som jag brukar säga… Det blir sällan fel, det blir bara lite annorlunda!

skylt

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

