Cravings…

Standard

I två dagar har jag haft fruktansvärda sug efter potatismos! Det är första gången jag har ett sug efter potatismos. I annat fall brukar det vara sug efter något salt, något sött, choklad eller något annat mindre nyttigt. Men potatismos?

Så idag blev det just potatismos till middag. Toppade med rödbetsbiffar och en god gucka till. Nu är jag mätt och belåten och redo att göra en massa måsten, sånt som jag låtit ligga alltför länge nu. Men DET är inget jag är sugen på. Lovar!

biff.

7 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

