För lite tid…

Standard

Idag hade jag tänkt att sluta tidigt eftersom jag har en del att göra. Men inte blev det så inte.

På min väg till affären för matshopping passerade jag stadshuset och hämtade upp vallängden som vi ska ha i mitt distrikt på söndag. Väl hemma plockade jag in maten i kylen, passade på att torka ur den ordentligt. Samtidigt som jag fixade laxröra plockade jag ur och i diskmaskinen.

Nu har jag precis ätit och ska koka äppelmos på äpplen jag fick i måndags. Jag borde ha gjort det tidigare men det har inte funnits tid det det. Egentligen borde jag vara ute på lotten och skyffla mitt gräs till bäddarna i stället för att koka mos. Men om jag gör det kommer äpplena att ruttna ihop.

Så jag får göra mitt mos ikväll. Gå upp tidigt som faan, trots att jag är ledig i morgon, för att hinna fixa lotten innan det är dags att åka till stan för vidare färd mot Finland.

Jag behöver alltså fler timmar ikväll och i morgon. Är det någon som har över så ge mig, bara hit med dem!

Här är tiden...  Så mycket tid att jag inte kunde tolka alla visare ens.

Här är tiden…
Så mycket tid att jag inte kunde tolka alla visare ens.

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

