Lyckligt lottad…

Standard

Tänk vilken tur att hon tog kontakt med just mig! Fantastiskt!

God dag,
Mitt namn är Bernita Johnson 18 år gammal, den enda dottern till min sena förälder Mr / Mrs Johnson.
Jag kontaktar dig för att jag måste du stå som min förmyndare i förvaltningen av ett belopp på 8,6 miljoner euro att min sena far lämnade mig innan han dog.  
Vänligen Jag är alltid redo att erbjuda dig 30% för hjälpen, kommer 10% att doneras till de föräldralösa som mig att hjälpa de fattiga, då du kommer att hjälpa mig att investera balansen för mig i ditt land.
Ta mig som din dotter eller din syster. Tack och jag kommer att ge dig mer information så fort jag hör från dig.

Sincerely Yours, Fröken Bernita Johnson

12 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

