Folk gafflar om SMÅsaker så här i valtider…

Standard

Boom!
Jag rebloggar i stället för att skriva själv eftersom jag håller med i varje ord.

Absolut ointressant

…istället för att fundera på vem som vunnit/förlorat mest ekonomiskt senaste 4 åren så ägnade jag kvällen åt att kolla hur människan beter sig – oavsett politisk färg. Och jag skäms. Ni kan fan fortsätta hacka på varandra pga av olika partitillhörighet när det bara är skitsaker det handlar om. Rena rama skitsaker. Sorry, men jag är jävligt förbannad och blir så varje gång jag i valtider öppnar fb om mornarna eller läser helgtidningen. Det är ett jävla hackande på andra hela tiden. Inga konkrata bra förslag utan bara gap om vad som inte blivit gjort. Jag kanske skulle börja skrika mer här hemma om att det inte är städat istället för att ta fram dammsugan och städa…

Tänkte oxå på att inget parti ens tar upp frågorna som förekommer i de filmer jag kollade på igår. Tja… lite ”bättre djurvård i Sverige” handlar mer om ”mer pengar till bönder”…

View original post 245 fler ord

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

