Krock…

Standard

Idag efter jobbet, närmare bestämt om en halvtimme ska jag på utbildning. Utbildning kring valarbetet jag ska göra i september. Utbildningen är i en skolmatsal inte långt härifrån.

Samtidigt, inte långt här ifrån, utan på ett torg framför nämnda skola ska Sabaton lira. Jag menar, Sabaton och utbildning på en och samma gång. Det är inte Dileva vi pratar om utan SABATON!

Hur tänkte man där?

sabaton

Tur att jag valarbetat tidigare så jag vet hur jag ska göra… för jag kommer inte att kunna koncentrera mig fullt ut antar jag.

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

