Egentligen borde jag…

Standard

Egentligen borde jag fixa matlåda till morgondagens lunch. Å egentligen borde jag packa ryggan inför cykeltur och träning redan i kväll så jag slipper i morgon. Egentligen borde jag fixa till mina buskiga ögonbryn och nagellackavskavda tånaglar. Egentligen!

Men damen är tillräckligt gammal för att skita i alla egentligen, avskavda nagellackar på tårna och lurviga ögonbryn. Tanten är så pass gammal att tidiga morgnar inte är något större problem. Tanten är också trött så jag fixar det som ska fixas i morgon bitti.

Men jag tänker cykla till jobbet med lurviga ögonbryn och flagande nagellack. Så det så!

God natt!
trött

 

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

