Svalt…

Standard

Hade det inte varit för fullmånejäveln hade jag sovit gott eftersom det helt plötsligt blivit svalt under nätterna. Det känns jättekonstigt att inte kliva omkring i trög och fuktig luft längre.

Det kändes också konstigt, rent vidrigt, att kliva i långbyxor och ta på sig munkisen innan utgång. Vidrigt!

Jag är sjukt nöjd med sommaren men ändå är jag inte färdig med den. Jag vill ha mer värme, jag vill ha fler baddagar, jag vill ha fler rosérallyn. Så det så!

rosé

20 responses »

    • Var det månjäveln som ställde till det för dig också?
      Jag ser fram mot en vända te med värme och solsken. Vill som sagt bada, helbada! 🙂
      När det blir lite kyligare går jag över till rödvin. Rosé är sommarvin. Så det så! *S*

  1. Här kom strumpor på och det känns också fel. Inte än, vill jag säga – men jag får skoskav av gympadojorna om jag är barfota så – vad göra. Strumpor på.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

