Sista badet…

Standard

Läser i tidningen att det tydligen är slut på finvädret nu. Eller rättare sagt, slut på värmen. Det betyder i så fall att det är slut på utebadandet här hemma. Trist!
Så jag är glad över att jag tog mig ett par dopp i sjön igår tillsammans med gladtanterna som var mitt helgbesök.
Jag gillar att komma ihåg mitt sista dopp, sista utesittarkvällen, sista picknicken osv när värmen ger vika.
De sista minerna är extra härliga att ta fram när vintern är lång och kall.

IMG_0011.JPG
SommarMie

11 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

