Bildar hööööööög…

Standard

Medan mina kollegor tar en fikapaus passar jag på att gå igenom min mail och ser om jag fått det jag behöver i mitt dagliga arbete.

Ser att jag inte fått svar på alla mina utskickade frågor, en del så gamla som fem månader. Ser också att handlingar jag begärt in inte har kommit in, även de mailen är flera månader gamla.

Därför växer högen av mail som jag printar och lägger i mapp. Växer i allt snabbare takt och snart tar jag hela bunten och lämnar vidare med uppmaning om att åtgärda!

SFHB

7 responses »

  1. kr:? Vd är det då? Angående mail som man inte får svar på, hur svårt är det att svara på mailet, det ndrar jag. Jag har idag mailat ut massor till kunder, ”väntar återkoppling omgående, din förfrågan makuleras om inget svar inkommit före 15/8”. Och det är frågor som legat på vänt mer än 3 månader 😦

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

