Men jag då…

Standard

Jag känner mig som ett litet avundsjukt barn som vill skrika -Men jag då!!!

Igår har jag följt ovädret via media men också sett det på nära håll hemma hos mannen. Det var både skönt, fantastiskt och enormt spännande. Jag stod ute på balkongen och lät regnet svalka mig och njöt i fulla drag.

Åkte hem på kvällskvisten och här hemma var det bara varmt och kvavt. Hörde mig för och inte en droppe har fallit, inte en enda!

Å idag är det som vanligt, varmt och kvavt. Så jag har bestämt mig att efter handling och lottvattning tar jag min varma kropp och åker ner till badet.

Så det så!

4 responses »

    • Det blev rätt vattenrikt i centrala Stockholm tydligen. Ett par andra ställen fick också mer än de förtjänat medan andra inte fick ett dugg.
      Jag är åtminstone glad över att jag inte fått översvämning och förstörd odling.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

