Städa, städa varje… eh, tisdag!

Standard

Idag har jag ägnat större delen av min vakna tid till att städa. Tyvärr är det ingen städning som syns, den städningen är bäst.

Nops, jag har städat och rensat bland mina foton i både datorn och i molnet. Jag har rensat och städat datan i datorn, rensat och fixat på facebook. Nu har turen kommit till bloggen… för även en blogg behöver omvårdnad.

När jag är klar borde jag städa det sista här hemma. Borde, men vet inte om jag kommer att göra det. Jag får överraska mig med hur det blir.

Så det så!

städa datorn

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

