Personalvård…

Standard
Det till och med doftar gott om oljan...

Det till och med doftar gott om oljan…

Lunchen är en bra tid att idka personalvård på. Å eftersom jag är personal och har lunch just nu passar jag på att vårda mig och mina naglar.

Jag tycker att Avocadooljan från Depend är riktigt bra. Anar en viss förbättring redan nu. men så är mitt mellannamn placebo också, det är jag mycket medveten om. Men funkar det så är det bra, inbillar jag mig att det funkar är det bra det också.

Mina nagelband är mycket smidigare och fnasar inte sönder längre. Mina naglar är starkare och ser även friskare ut. Så det så.

Å ni må tro att det roar mig det också!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

