Ny dag…

Standard

Det är skönt att det alltid kommer nya dagar, friska dagar, efter eländesdagar.
Vaknade feberfri och nu efter min smuttistund är jag fortfarande feberfri. Det bådar gott för resten av dagen. Så snart fixar jag till mig och far in till jobbet.
Den hör veckan är nog årets skönaste jobbvecka. Jobbar tre dagar och sen går jag på semester. Fatta, SEMESTER!

20140630-073329-27209937.jpg
Smuttistund från ett tidigare tillfälle då man kunde ta den på altanen utan att frysa kroppsdelarna av sig.

9 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

