Förbereder mig…

Standard

Jag tycker yta är en smula viktigt och jag gillar naglar, långa naglar. Tyvärr är inte mina naglar längre så som de var tidigare, långa och starka. All medicinering och skit har gjort dem sämre. Det stör mig något så enormt mycket för som sagt, jag gillar naglar och yta är viktigt.

Jag vet att man kan skaffa fejknaglar men nu är det ju så att jag även gillar äkta vara och just nu går det inte att övertala mig. Men fungerar inte mina senaste inköp och investerad nageltid lovar jag att åtminstone överväga fejk. Överväga!

Fram till dess håller vi en tumme för äkta, långa och välmanikyrerade naglar, okej?!

naglarna

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

