Snart som vanligt igen…

Standard

Efter en lugn midsommarhelg är det dags att spänna musklerna. Sonen flyttar hem till mig och behöver bärhjälp.
Han har bott i andra hand tills nu och har tillgång till sin nya lya 4 november. Å tiden fram till dess bor han hos mig.  Jag erkänner direkt att det ska bli lite mysigt att ha honom hemma igen. De som får det en smula värre är han och svärdottern. De är vana att bo ihop sköta sig själva. Men tiden går fort och snart är allt som vanligt igen.
Tills dess får jag klara mig utan mitt fina gym, får klara mig med möbler överallt. Funkar nog bra för som sagt,  tiden går fort och snart är allt som vanligt igen…
image

5 responses »

    • DET måste vara riktigt jobbigt… Jag anar åtminstone ljuset i tunneln. 🙂
      Nu har han varit hemma i några timmar och allt känns som vanligt, han pratar oavbrutet oavsett vad han gör. Lite mysigt är det att höra hans pladder igen.

  1. Vad skönt för honom att han kan flytta hem, även om det är en kort tid – och att ni alla vet att det är en viss tid för detta. Mysigt med barn i huset igen. 😀

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

