Kryssa lugnt…

Standard

För ett tag sedan var jag och kollegan iväg på på en kryssning anordnat av Vision. Å jag kan inte annat än skratta åt hur den här kryssningen skilde sig åt från andra kryssningar jag varit på. Varit på i ett tidigare liv alltså, ett liv där jag var både ung och pigg.

Då hade necessärerna en helt annan fördelning än idag. Då var necessären med smink bra mycket större än den med krämer. Nu är det precis tvärt om. Övervikten beror på alla krämer man behöver nu för tiden.
sminkFörr i tiden brydde jag mig inte så mycket om mat och sömn. Det var mer dryck och fest än något annat. På den här kryssningen var det tvärt om, vi åt och sov mer än vi drack och festade. Vi tog visserligen några drinkar, men festandet skedde vid matbordet. Å efter den vilda middagen gick vi och lade oss.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Men även om det var en resa som var annorlunda än tidigare skulle jag inte tveka att göra om den en gång till. Vi hade det riktigt bra på alla sätt och vis!

16 responses »

  1. Var sak har sin tid. Tänkte på det i Berlin där vi promenerade och tittade mer än vi drack öl och vin. Vi planerar in Berlin till nästa vår va?

    • Det är skönt att bli tant! 🙂
      Nästa år passar fint. Då är jag med och bokar från början och får en slant över till än fler resor, tantresor!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

