Det går undan…

Standard

Igår ringde de från OP och berättade att de finns en tid för undersökning i narkos redan nu den 2 april. Skönt, då hinner jag både förbereda mig och slipper vänta alltför länge.

Idag får jag ett brev från nuklearmedicin och de välkomnar mig på en Positronemissionstomografi, PET-scanning, i övermorgon. Tur att jag har en relativ snabb hjärna för jag har inte lång tid att förbereda mig på men å andra sidan slipper jag väntetid. Det är nog det skönaste.

Nu håller vi tummarna för att det går lika bra som det går snabbt, eller hur!?

10 responses »

  1. Hej Darling!! Önskar dig lycka till m allt!! O håller både tummar o tår för att allt ska vara OK!!
    Puss o kramisar🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

