Bra service på Telia…

Standard

För en tid sedan upptäckte jag att jag satt och betalade för en extraförsäkring på min mobil. Jag har reagerat på det ett par gånger men inte kommit mig för att ringa och höra efter om det verkligen är rätt och riktigt.

Jag själv minns inte att jag har tecknat någon försäkring men mitt minne är inte att lita på. Att det dessutom inte handlar om mer än 59 spänn har gjort att det inte varit särskilt akut att åtgärda.

Men så idag fick jag ändan ur och ringde upp. Förklarade läget och erkände att jag vetat om det en tid men inte brytt mig. Men det spelar ingen roll, Daniel som jag pratade med sa glatt att han både rättar till misstaget på min kommande faktura och drar av en summa som kompensation.
Att jag dessutom kom fram till denne glada Daniel på mindre än tre minuters väntetid gjorde ju inte saken sämre.

Heja Telia, jag gillar er!

……………………..

Två sekunder efter inlägget är postat får jag ett SMS som säger att försäkringen kommer att upphöra. Kanoners Telia, kanonersservice!

4 responses »

    • Jag har aldrig haft problem med Telia. Hade en del kontakt med kundtjänst både via telefon men främst chatten när jag fick fiber i huset. Chatten var ovärderlig eftersom de kunde hjälpa mig direkt med att skicka länkar och dirigera mig rätt direkt.
      Jag är sååååå nöjd! 🙂

  1. Jag övervägde att byta från Telia när mitt abonnemang gick ut men jag är glad att jag inte gjorde det. Dom har väldigt bra service!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

