Len som en barnstjärt…

Standard

Tog en timmes fritt från jobbet för att få en halvtimmes njutning på Uppsala by Beauty. Jag lovar, det var värt hur mycket som helst men jag hade fått ett presentkort på en expressbehandling så jag betalade inget för den.

Det var i rättan tid jag gick dit. Jag har haft problem med rodnad och eksem i ansiktet och läkarvetenskapen har givit mig anitbiotika och kortisonkrämer. Dessa har inte hjälpt så därför passade det bra att gå till expertisen i stället. Där fick jag veta att jag behöver fukt, fukt och fukt (absolut inte kortison eftersom det kan förvärra skadorna). Så för att inte förstöra huden än mer och till slut utveckla full rosacea har jag nu fått tips om ett produktkit anpassad för känslig hud.

Jag gillar att ha hela kit, särskilt de som fungerar, men om inte annat så blir det rackarns snyggt i hyllan i badrummet när kitet är uppackat! Men åter till Uppsala by Beauty. Anna som hon heter var superduktig, gav skön massage och det märks att hon kan sin sak. Så jag rekommenderar henne starkt!

bild[1]

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

