Vill inte ha något skit i mitt hem…

Standard

Vilken dag…
Började med en rätt soft morgon. Tog det lugnt innan jag åkte in till magnetröntgen. Väl där gick det snabbt och smidigt. Jag börjar bli van med dessa undersökningar och eftersom jag får åka in med fötterna först får jag inte det minsta panik.
Men nog känns det jobbigt alltid, hela stället skriker cancer åt mig! Väntan på besked är något som brukar vara rätt jobbig, men den här gången känns det värre än på länge. Mycket värre!

Efter en timmes plåtande gick jag till jobbet. Väl där blev jag yr och kände mig konstig och därför lade jag mig i vilrummet. Efter en knapp timme vaknade jag och även om yrsel hade gått över så kände jag mig sämre.
Knallade iväg till VC eftersom jag hade en läkartid där. Fick nya salvor utskrivna mot ögoneksemen, hämtade dem och åkte direkt hem till soffan.

Nu känner jag mig bra risig, har ont i halsen och i lederna. Det räcker nu, jag vill inte ha in den skiten i mitt hem. Så det så!

7 responses »

  1. Jag får ju skämmas, var så upptagen i tankarna när vi pratades vid att jag helt glömde bort att fråga hur det gått för dig och hur du mår.
    Hoppas du vaknar upp imorgon och är piggare, halsontet och allt annat kan väl hoppa på någon som förtjänar det.

    • Toka, inte ska du skämmas inte! Vi hade ju annat att prata om.🙂
      I morgon har jag bestämt att jag är utan förkylningen, så det så! 👊

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

