Ord…

Standard

Nä, nu har jag ledsnat på Hannah och Amandas pod. Det är lite för mycket slickande i sponsorernas rövar, lite för mycket av deras beundran för varandra, lite för mycket ångest, lite för mycket av att de hela tiden förstår och håller med varandra.

Till sist hör jag för ofta, inte lite för ofta utan mycket för ofta, bla, bla, bla… Har en inte ord så är det inte nödvändigt att fylla i med bla, bla, bla. Inte av ba, ba, ba heller. Det låter helt enkelt för djävligt!

Tips på ny pod tack!

10 responses »

  1. jag antar att pod är olika sorts radioprogram eller? Man kan tro att jag är 100..
    Jag lyssnar sällan på radio, men lyckades höra på Fredrik Lindströms vinterpratarna och det var riktigt bra! Ska försöka se om jag hinner med de andra vinterpratarna innan de stänger ner

  2. Jag måste erkänna att jag vet inte vad du beskriver nu, men går det inte hitta annat som går att lyssna på, en bok eller så?

    • Bok lyssnar jag alltid på när jag är ute, aldrig på jobbet. Där vill jag lyssna på någon bra pratradio men utbudet på SR passar inte. Då är pod bra. Som pratradio där vem som helst kan spela in. 🙂

  3. Du kanske har fått tipset, eller redan är en lyssnare, förr men Värvet är en favorit för mig. Intervjuer med olika intressanta, mer eller mindre kända svenskar. Lyssna till alla eller bara dem som tilltalar dig.

    Kram!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

