Stressad…

Standard

…ska man tydligen vara just nu. Det är inte jag!

Dag ut och dag i ser jag tips på hur man ska överleva julen, inte stressa eller bränna ut sig. Är det något fel på mig som inte stressar, inte är i närheten av att bränna ut mig utan tvärt om, går omkring och bara myser och mår bra?

Jag har minst lika mycket förberedelser inför julen som de flesta andra, skillnaden är att jag gillar dem. Jag tycker om att pynta, lägga in sill och damma av toppstjärnan. Jag älskar det! Därför ska jag nu göra tre olika sillar och fixa nubberöra nu.

Njut av den här tiden, den kommer inte tillbaka. Stressa inte, det blir jul i alla fall.

Så det så!

God jul

10 responses »

  1. Jag gör alltid det jag råkar känna för just det året som lite extra…

    Ibland är det ekollon av marsipan ibland är det julpynt i hela huset åsså de tre måstena, grönkål, lussekatter och Rånäs (ja, köttbullar i ung förstås)

  2. här stressas inte 🙂 Jag tänkte gå till gymet nu, sen hämta upp en bloggvän (Ylva) vid tåget senare mot kvällen. Allt är klart här som ska göras, utom att handla lite färskvaror, det gör jag sent i morron kväll, när alla andra handlat klart !! Go Jul på dig vännen !!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

