Standard

Sitter på balkongen i bara t-shirt och boxer, tar en kvällsknäpp och njuter den 23 gradiga kvällen. Hör Jordansk musik i bakgrunden samt en och annan tradare från Saudiarabien. I övrigt är det tyst.

I morgon ska jag och tre till upp i ottan för att äta frulle. Sen ger vi oss av till döda havet. Det ser jag fram mot.

Har varit inne i Aqaba för middag och shopping idag också. Handlar en hel del men har över halva reskassan kvar. Det är billigt här och du äter dig mätt på 40 spänn. Proppmätt!
Igår gick middagen loss på 90:- för fyra pers, dricka inkluderat!
Förmiddagen spenderades vid poolen, sol, bad och vattengympa! Resten av dagen låg jag på stranden, sol, bad och snorkling. Önskar jag hade en undervattenskamera.

Hit återkommer jag. Så det så!

20131126-224213.jpg

One response »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

