Inte nu…

Standard

Vem blir alltid sjuk när det är något kul på gång? Jo UT!

Men den här gången vägrar jag låta det ta mig. Även då man inte kan göra ett dugg åt en förkylning på G så gör jag det, jag kämpar.
Fast skulle den blomma ut är jag hellre förkyld på vid en solig strand än hemma i gråvädret.

När jag ändå håller på att neggar kan lika gärna berätta att jag åt rostat bröd i morse. Bröd som var både laktos- och glutenfritt. Straxt efter det fick jag halsbränna och sura uppstötningar.
Jag som var stensäker på att det var gluten jag reagerade på. Nu har jag inte en aning om vad det kan vara som felar.
Fortsätter dock mitt glutenfria liv ett tag till för det är åtminstone inget som jag mår dåligt av.

Tips mottages tacksamt…

GF

13 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

