Pod…

Standard

Nä, jag har inte börjat titta på någon gammal serie än. Jag tittar på Bron, men det är nog också den enda serie jag ser.
Har haft Viaplay ett tag men inte fastnat och ska i stället titta till Netflix och se hur den är.
Vet inte varför, men jag VILL verkligen fastna för en serie. Men vilken, vet jag som sagt var inte.

Däremot har jag fastnat för Hannah och Amandas pod. Fastnat rejält! Det sköna med att vara sist på bollen är att jag har en jäkla massa avsnitt kvar att lyssa på, att njuta av, att skratta och gråta åt och med.

OM det finns någon som är mer sist än jag så börja lyssna vetja!

Podd

17 responses »

  1. Men du gå in på swefilmer.com å kolla där finns massa bra serier och filmer att streama. Annars kan jag rekomendera serierna Touch, Person of interest, Hart of Dixie, Revenge,Game of thrones. Alla finns nog itne på swefilmer men många av dem gör nog det, eller iallafall revenge för den håller jag på å betar av nu när jag e sjukskriven.
    Hoppas du hittar ngt som faller dig i smaken. kram

  2. jag kollar swefilm… jättebra, somnade igår till Hälsoresan med Lasse Åberg, så kul var den 🙂 Bloggfilmträff, det var ju en jättebra idé, blir en bra vinteraktivitet framöver ! (om det är OK att somna 🙂 )

  3. Pingback: Tidningskungen | Mies liv

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

