Det går bra…

Standard

Idag har jag haft en bra dag, riktigt bra. Hämtade mina inlägg under lunchen och har sedan dess gått på små fluffiga moln och det pirrar skönt i fötterna när jag går.

Saker och ting börjar ordna upp sig på jobbet och jag trivs bättre än på ett bra tag.

Jag har tillbringat två timmar på gymmet och njutit av varje sekund.

Avslutar dagen med att se gårdagens avsnitt av Bron och hoppas på att morgondagen kommer att se minst lika bra ut!

Å vet ni, jag tycker jag är värd det. Värd varenda minut av flyt och braigheter! Så det så!

fot

15 responses »

  1. Eftersom ni tränar de flesta jag läser hos så väl änna den kvoten täckt va va va. Någon som kan vara jag måste hu finnas som inte gymmar o tihhöra den procentgruppen😉

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

