Byter utsikt…

Standard

Utsikten från mitt kontorsrum har varit till mycket nöje. Jag har kunnat följa årstidsväxlingarna genom träden, eller rättare sagt löven. Jag har haft en massa barbröstade byggarbetare här under sommaren. Kort sagt, jag har haft en härlig utsikt.

Men nu ska jag byta rum.  Från ett eget på våning sex till ett storrrum på våning sju. Tyvärr blir inte utsikten bättre, åtminstone inte för mig. Jag kommer att titta ut över stationsgallerian. Inuti den alltså.
I det här huset finns inte bara kommun samt en massa andra företag utan en galleria huserar på nedre botten. Det är visserligen skönt att ha nära till butiker, lunchställen och COOP, och jag kommer säkert att se ett och annat. Men jag har nog hellre ett par träd att titta på när jag behöver vila ögonen från skärmen.

utsikt

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

