Fail 1

Standard

Igår skulle jag äntligen lösa in mitt presentkort på chokladmassagen jag fick av barnen i julklapp. Något jag nyfiket sett fram mot eftersom jag aldrig varit med om något liknande.

Väl där bytte jag om till tofflor och morgonrock. Blev visad in i massagerummet där jag lade mig tillrätta på magen och väntade stor chokladnjutning.
Kvinnan packade in mig i handdukar, liksom stretchade min kropp och började till slut massera mig. Hon började med benen och jag reagerade på att jag inte kunde känna någon chokladdoft. Men som sagt, hade jag aldrig gjort detta förr så jag sa inget. Efter benen masserade hon rygg, axlar, armar och händer. Jag vände mig om och hon fortsatte masserandet. Då kände jag att det doftade citron!!!

Eftersom hon nästan var klar så sade jag inget utan tänkte vänta tills tills jag var ute i receptionen efteråt. Å efteråt fick jag så bekräftat att jag fått fel massage. Bokningssystemet var svajigt och kvinnan som masserade mig hade inte sett att jag hade beställt chokladmassage utan antog att jag skulle ha den vanliga, som de flesta.

Så jag fick gå därifrån välmasserad och avslappnad men utan choklad i sinnet. Dock fick jag med mig 200:- som jag fick i tillgodocheck. Den ska jag använda nu när jag ska boka massage, chokladmassage!

13 responses »

  1. Ja det är ju en oerhörd skillnad på citron o choklad.. såvida inte det är en vit chokladtryffel med citronkräm innanför.. Mums så gott. sicken otur att det blev fel i systemet.. Se till nästa gång att de har koll på läget.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

