Grundläggande krav…

Standard

Sedan jag uppdaterade appen i paddan vet jag inte längre hur jag får iväg kommentarerna. Tror att jag fick iväg något till dig Gunilla men är inte ens säker på det. Jäkla krångel.

En del saker, som att blogga och svara på andras inlägg ska bara funka. Det är liksom grundläggande krav tycker jag.

Det som också är grundläggande krav är att jag bestämmer i mitt eget hem, vill inte mina inneboenden förstå och förlika sig med det så får man bli inneboende någon annan stans. Inte alls svårt att förstå. Detsamma gäller om man skiter i krav och bestämmelser och gör som man vill igen och igen och igen. Då får man bli inneboende någon annan stans. Glasklart!

Ovan har gjort att jag har en inneboende mindre. Vilket i förlängningen betyder att vi inte kommer iväg till Zakhyntos tillsammans.
Så finns det någon som är sugen på en höstresa med mig så hojta till. För iväg ska jag. Det är också ett grundläggande krav.

5 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

