Lack of…

Standard

På onsdag är det meningen att jag ska ha full koll på dotterns studentmottagning här hemma. Man kan nästan tro att det är jag som ska ha mottagning för det verkar vara enbart jag som tänker, planerar och förbereder.

Lite mer intresse hade varit uppskattat, tro mig. Inte ens de som dottern bjudit in har bemödat sig med att OSA. Undantaget föräldrar och morföräldrar. Illa!

Lack of interest från andra gör detsamma med mig… jag tappar intresset. Illa de å!

student

5 responses »

  1. Folk kan väl svara i alla fall – de borde förstå att man ska planera mat eller annat tilltugg. Nå, hoppas dagen blir bra i alla fall – för er!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

