Standard

Vaknade i morse och kände genast att jag var mycket bättre än igår. Skööönt! Mannen är också mycket bättre nu så jag måste säga att vi klarade oss rätt bra trots allt.

Å tur är väl det för idag ska jag träffa ett gäng handarbetssugna tanter/kvinnor/kärringar/damer på en produktiv skaparkväll. Syjuntan is back!
Det finns bara ett problem, ett litet I-landsproblem. Jag har inte en aning om vad jag ska göra. Vet inte ens vad jag ska använda mig av för teknik. Ska jag sticka, virka, sy eller hamra? Ska jag göra något åt mig själv, familjen, vänner eller annat löst folk? Jag har inte en aning… så det är tur att jag har hela dagen på mig att fundera!

Sockor fungerar visserligen alltid...

Sockor fungerar visserligen alltid…

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

