Glatt överraskad…

Standard

Kom hem idag efter att ha varit hos mannen sen i fredags och blev glatt överraskad. Det var städat hemma och det fanns mjölk i kylen, till och med diskmaskinen var urplockad. Rackarns så skönt det kändes. Det var bara att sätta igång med middagen, göra matlådor och förbereda morgondagen.

Som grädde på moset har de haft en jäkla tur också. De skulle vara lite rara och tvätta även min tvätt, så långt allt bra. Men att tvätta min hemstickade yllekjol kräver sitt program och INTE 40 graders vanlig tvätt. Men se på fan, det gick tydligen jättebra. Kjolen hänger på tork, precis lika stor som när jag gjorde den.
Jag lovar, hade det varit jag som tvättat den i maskin hade den passat Barbie!

kjol

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

