Serier

Standard

Efter att ha läst om hur Maria knarkar sina Mad Men-boxar och hör hur andra pratar om TV-serier de ser så börjar jag också bli lite sugen på att följa någon serie.

Frågan är bara VAD SKA JAG KÖPA FÖR BOX?? Jag har inte en aning om vilka serier som faktiskt är sevärda. Jag har som sagt var inte följt någon förutom julkalendern på ett tag.

Är Downton Abbey så där bra som folk säger, eller Weeds, Mad Men, The Good Wife eller Revenge? Eftersom jag inte stjäl så köper jag boxar och därför måste jag välja… men VILKEN?!

14 responses »

  1. Det är ju helt olika genres, Downtown Abbey gillar jag men har bara sett enstaka avsnitt. Vet inte om den lämpar sig för flera avsnitt i rad, inte för mig iaf. Dottern kollar Sons of anarchy, Dexter och Game of thrones. Har börjat kolla nåt avsnitt av SoA, tydligen måste man se några för att fastna. En gammal favvo jag har är Mordkommissionen, gillar man krimserier är danskarna bäst!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

