Ingen lust…

Standard

Jag säger som Maria, vad är vitsen?
Om man dessutom har lika låg arbetslust som jag har just nu undrar jag om det är någon idé att sitta kvar.
Jag har så mycket annat jag vill göra i stället. Allt från att fundera på hur jag vill ha det i jul. Ytterligare en annorlunda jul mot vad jag är van vid och vill ha. Men det är ett annat kapitel.
Sen vill jag även fixa fler klappar, baka och dona lite mer, försöka få hem en gran och bara ha det gott.

Ska jag satsa på allt det i stället för att sitta här och längta bort tro?!

5 responses »

  1. Det märks ju att allas arbetstakt har trappats ner. Det är dödslugnt på kontoret. Gör nog en kort dag i morgon med! Och tar sedan sovmorgon på fredag så jag orkar med att se världen gå under… eller bara jag som åker in till skytteklubben

    • Det är verkligen lugnt och istället för att få arbetsro tappar jag egen fart…
      Idag har jag att göra så det blir heldag, men på fredag blir det nog bara en halv en. Vill vara ledig när jorden går under.
      Åk in till skytteklubben du. Ett bra ställe att vara på när det smäller! 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

